12 września 2007

Tak sobie myślę...

Tak sobie usiadłem i pomyślałem. Nie często mi się to zdarza, ale jak już, to zazwyczaj wymyślam coś. Owo "coś" jest za każdym razem inne... Tym razem postanowiłem założyć bloga. Jakiś czas temu miałem już dziennik "internetowy". Dotyczył on wtedy organizacji konwentu CorusCon. Potem blog zniknął z sieci.

Na tej stronie nie będę pisał o tym jaką zjadłem kanapkę (no ok, może czasem :)) ani o tym, czy mi się powodzi w miłości czy nie, bo kogo to interesuje?

Od lat natomiast siedzę już w temacie Gwiezdnych wojen i ogólnie pojętego "fandomu" Gwiezdnych wojen. Jakieś projekty wyszły już z mojej głowy - jedne udane, inne nie udane, a jeszcze inne średnio udane. Do udanych zaliczyć można Bibliotekę Ossus, czyli Gwiezdnowojenną wiki. Do udanych można zapewne zaliczyć także konwenty CorusCon (edycje jednodniowe, oraz lepszą edycję 2005 i trochę gorszą edycję 2006), Do nieudanych - Holokron - nagrodę Fandomu (która, że tak powiem na marginesie, zapewne wróci w zmienionej formie). Są też takie projekty, o których opinie nie są jednoznaczne... Pewnie o nich napiszę w kolejnych postach na tym Blogu, bo czasem sam nie wiem dlaczego nie są zakwalifikowanie ich do dobrych lub złych (czy lepiej: udanych, bądź nie udanych) nie jest takie łatwe...
Wracamy do pytania - "o czym będzie ten Blog?" Będzie o fandomie Star Wars. O tym jak go widzę, o tym co się dzieje wewnątrz... No raczej bez "prania brudów", ale na pewno nie będzie tylko głaskania po główkach. :)

Pozostaje mi tylko zaprosić do regularnego czytania i zamieścić hasło "Chcesz wiedzieć, co w Fandomie piszczy - zaglądaj na www.fandomstarwars.blogspot.com" :)

Brak komentarzy: